[Fanda] jak znovu nainstalovat sapi rozhraní?

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Listopad 17 12:31:46 CET 2009

Ahoj!
Čím menei syntetizátorov reči máš nainštalovaných, tým stabilnejšie to
chodí.
Napríklad na notebook som nainštaloval ako prvý syntetizátor Wintalker
voise, potom Jaws a následne Hlas.
Neskoršie som pridal novšiu verziu Jawsu. Všetko chodí OK.
Skúšal som na inom počítači aj iné syntetizátory a screen readery, čím som
dokonale rozhodil systém a ani po ich odinštalovaní to už nebolo možné
uviesť do pôvodného stavu.
Teda experimentovanie so screen readermi, alebo syntetizátormi zvuku robiť
radšej na inom disku. Dnes sú disky podstatne lacnejšie ako niekedy a
vhodným software dokážeme disk korektne zduplikovať včítane licencií.
Po experimente znova zduplikujeme stabilný systém a môžeme experimentovať
dalej.
Divoké inštalácie typu miš-maš spolahlivo systém zlikvidujú...
Pokial máme počítač na prácu, rozhodne tam inštalujeme len dokonale overené
programy. Inak môžeme laborovať do aleluja a nadávať na vlastnú hlúposť...
Inak je rýchlejšie systém nainštalovať, ako náisť chybu. Hlavne vtedy, ked
nevieme čo sme vlastne prestavili a doinštalovali neustálimi experimentami!