[Fanda] nedari sa nacitat stranku rozhlasu vo firefoxe

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 17 10:21:46 CET 2009

Tak opravujem, mal som tu otvorené ešte jedno okno firefoxu, takže
zjavne nenabehol v núdzovom režime, lebo teraz sa to už pýtalo aj na
trvalé zmeny. Ale výsledok stále rovnaký. Tuším tento komp dnes
vyhlasuje revolúciu:-)

--
     Ondrej