[Fanda] nedari sa nacitat stranku rozhlasu vo firefoxe

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 17 10:17:12 CET 2009

Mám to v štarte, len to spúšťam klávesovou skratkou, tak som o tom ani
nevedel.
V núdzovom režime stránka nenabehla, ale skúsim dočasne vypnúť webvysum,
lebo tento nabehol aj v núdzovom režime...
Takže záver je zatiaľ taký, že vždy ju musím obnoviť ctrl+F5, čo
čiastočne rieši situáciu. Takisto ak si na stránke rozhlasu vyberiem
nejaký dokument (teda napr správu so spravodajstva), opäť nabehne chyba
a musím použiť ctrl+F5

--
     Ondrej