[Fanda] nedari sa nacitat stranku rozhlasu vo firefoxe

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Listopad 17 10:06:48 CET 2009

Ahoj,

Dňa 17.11.2009 8:33, ondrej rosik  napísal:
> 1) po stlačení ctrl+F5 nabehne stránka rozhlasu bez problémov
Opakované načítanie je stále problémové? Znamená to teda, že vždy musíš
znovu načítať stránku pomocou ctrl+F5?
> 2) v zdroji som zistil, že sa mi načítava nejaké xml s rss, len url je
> rovnaká, teda
> http://www.rozhlas.sk/inetportal/2007/
> (táto url sa objaví aj v IE pri zadaní www.rozhlas.sk, asi je tam nejaké
> presmerovanie, alebo čo).
Noo, určite je tam presmerovanie. Stránka je v xhtml, teda lajícky
povedané akási kombinácia XML a HTML.
> 3) ako spustím firefox v núdzovom reime?

Ak nemáš odkaz "Mozilla Firefox (Núdzový režim)" priamo v ponuke štart,
potom skús spustiť firefox.exe s parametrom --safe-mode .

PV