[Fanda] formulářový režim, či propouštění?

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Listopad 17 07:58:59 CET 2009

Dobrý deň,

Dňa 16.11.2009 21:42, Adam Mikulášek  napísal:
> před chvílí jsem narazil na
> zkratky šift+nvda+num4 a šift+nvda+num6 a připadá mi, že když se po
> objektech pohybuji tímto způsobem, přečte jich NVDA nějak víc, než při
> použití normálního pohybu - nvda+všechny čtyři numerické šipky bez
> šiftu. Je to jenom mé zdání, nebo to tak opravdu je a pokud ano, tak proč?

NVDA+shift+numpad4 a NVDA+shift+numpad6 sa pohybujú po rovnakom strome
objektov operačného systému ako klávesy NVDA+numpad4 a NVDA+numpad6.
Jediný rozdieľ je v tom,, že kombinácie zo shiftom automaticky
prechádzajú na vyššiu NVDA+shift+numpad4) a nižšiu (NVDA+shift+numpad6)
úroveň ak na aktuálnej úrovni už neexistuje ďalší objekt v pohybe
aktuálnym smerom.

PV