[Fanda] kabel ku karte Creative audigi xfi

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Úterý Listopad 17 07:57:19 CET 2009

Zdravím,

Neexistuje něco v podobném duchu, aby to běhalo v pohodě i pod Ubuntu?

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Jaromír Vít
Odesláno: 16. listopadu 2009 23:27
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] kabel ku karte Creative audigi xfi

Zdravím, to je přeci jasné. Má-li v našem případě zvuková periferie jack,
bude na jedné straně stereojack samec (to se používá opravdu v těžké nouzi,
kdy se bere výstupní signál ze sluchátkového výstupu).
Má-li Line Out chinche, budou tam dva chinche. Máš-li zvukovku jako já, tedy
X-Fi Elite Pro, tak v zádu komponentu jsou též chinche, takže není co řešit.
Ty velké kulaté konektory jsou na MIDI IN a MIDI Out, dále minidiny Digital
In a Digital Out, pak takové kostičky, to jsou Optical In a Optical Out, to
tě u kazeťáku zajímat nebude. Takže použiješ ty Chinche úplně vpravo v zádu.
Je tam přepínač, který má být v pravé poloze, v levé poloze pak slouží
Chinche jako vstup pro magnetodynamickou přenosku. Ze předu od leva do prava
jsou tři Jack 6,3, z toho první je stereo výstup pro studiová sluchátka,
druhý je vstup Line In 3/Hi-Z, kde první potenciometr s vypínačem řídí vstup
tak, že vypnutý je stereo linka 3, zapnutý a s regulací je mono pro kytarový
snímač. Třetí je Line 2/Mic2, kde druhý potenciometr s vypínačem řídí ve
vypnuté poloze stereo linka 2, zapnutý s regulací mono pro dynamický
mikrofon. Pak jsou další čtyři potenciometry, které řídí efekty, každý z
nich má ještě mačkací funkci, to slouží pro zapnutí a vypnutí efektu. Pátý,
úplně v pravo je k nastavení hlasitosti. Máš-li tuto zvukovou
kartu/komponent, máš ohromné možnosti využití. S Audigy to ale nemá nic
společného a k zapnutí x-fi jen dodám, že není co zapínat, je to druh karty.
Vpravdě luxusní zvukovka, bohužel pro ni nejsou opravdu bezproblémové
ovladače pod Linux. Mirek