[Fanda] jak znovu nainstalovat sapi rozhraní?

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Listopad 17 06:44:56 CET 2009

To vážne? S týmto nemám skúsenosti, ale ak je toto pravda, tak som sa
naráno pobavil. Predstavte si, že si cracknete zvukový editor a on vám
potom "za odmenu" znehodnotí ovládač zvukovej karty. No ale dosť bolo
srandičiek, ja eln tak nahlas uvažujem.

--
     Ondrej