[Fanda] obrázek ve Skype

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Úterý Listopad 17 01:52:49 CET 2009

Zdravím vás fandové. Nějakým omylem jsem si vymazal obrázek, který jsem měl
ve svém profilu, ve Skype. Zkoušel jsem si ho tam nahodit znovu, mám verzi
Skype 38, ale nedaří se. Jsou tam možnosti, jako např. upravit svůj profil a
tam změnit obrázek, nebo ještě někde jinde je možnost změnit obrázek. Ale
vždycky to dopadne stejně. Nakonec se dostanu do jakési pevné knihovny
obrázků které mi skype nabízí a vnucuje, ale možnost dostat do profilu svůj
vlastní soubor - resp. fotku, tam není. Při přecházení tabem je tam sice i
tlačítko "vybrat", ale ať už ve WinMonitoru nebo v NVDEA, při zaentrování
nebo mezerníku, se nestane vůbec nic a z té pitomé knihovny obrázků mně to
ven nepustí. Jen NVDA oznámí něco jako: mezera stisknuto." Prostě, nijak se
nedostanu na vybrání svého, připraveného souboru.
Máte prosím někdo nějakou účinnou radu?
Děkuje Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz