[Fanda] O HP a Adobe

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Listopad 17 01:00:48 CET 2009

Ahoj, fór je právě v tom, že to instalační bootovací CD mám, ale je
tak zmodifikované od HP, že to s programy od Adobe dělá ty psí kusy. A
tak samozřejmě, že můžu použít krabicovou verzi, která je čistá,
kterou mám též legálně k druhému stroji a zadat svůj klíč k tomuto
stroji, jen nevím, zda tím něco neporuším. To víš, když mě ty stroje
živí, snažím se, abych to tu měl vše čisté. Tak si člověk v dobré víře
všechny programy koupí ze svého a pak se nestačí divit. V důsledku to
ale znamená, že záloha od Spektry je totálně nepoužitelná a taky to,
že ti, kteří mají legálnost svých výdělečných mašin na háku, to mají
jednodušší. Mirek