[Fanda] IE7 po prvom spustení vyhadzuje hlášku...

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Listopad 17 00:16:07 CET 2009

Zdravím, nenainstaloval se vám do prohlížeče nějaký sajrajt, například
nějaký taskbar, search bar, prostě něco, co rády instalují free instalátory,
mimo jiné i Skype, Daemon Tools, a tak dále? Mirek