[Fanda] IE7 po prvom spustení vyhadzuje hlášku...

Ladislav Száraz lacis1 na orangemail.sk
Úterý Listopad 17 00:02:37 CET 2009

Dobrý večer Fandovia!

Už niekoľko dní sa mi po spustení počítača pri prvom otvorení Internet Exploreru 7 objaví nasledovná hláška:

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!

Program: C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

R6025

- pure virtual function call

OK

Ak kliknem na OK v tejto správe, vybehne upozornenie, že Internet Explorer treba zatvoriť a je možné, že informácie, s ktorými som pracoval budú stratené...

Neviete čo to môže byť a ako to mám napraviť?

Po opätovnom spustení IE sa to už nezopakuje a ja môžem bez problémov načítať akúkoľvek stránku.

Pracujem s OS Win xp home edition sp3, ako som už vyššie spomenul IE7 a odčítač Jaws 8 a niekedy Jaws 10 demo.

Za prípadné rady vopred vďaka.

S pozdravom

Laco Száraz

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 4613 (20091116) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk