[Fanda] jak znovu nainstalovat sapi rozhraní?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 16 23:56:53 CET 2009

Kachna to není, je to jedna z možností, jak přijít o funkčnost SAPI,
dával jsem to sem s úsměvem, nikoho jsem z ničeho nechtěl přímo
podezírat. A co třeba zkusit přeinstalovat součást systému? Nebo dát
Obnovení systému? Samo o sobě to přece nemůže jen tak zkolabovat. I
když, kdo ví, já řešil jinou věc, přímo po telefonu s Adobe, s HP a se
Spektrou, jakožto dodavatelem zálohy systému a Adobe s HP vše svádí
jeden na druhého. Potom, babo raď. Adobe tvrdí, že systém od HP
obsahuje upravené bezpečnostní přídavky a že je chyba u nich, HP zase
tvrdí, že Adobe obchází bezpečnostní vychytávky a nekorektně je
obchází a nic se stejně nevyřešilo. Ale to už jsem jinde, to bylo pro
zajímavost, doporučení jsem dostal, abych obešel dodávaný systém a
nainstaloval ho znovu bez HP vychytávek, že mně pak bude zakoupený
Adobe fungovat správně. Myslím si o tom něco divného. Mirek