[Fanda] jak znovu nainstalovat sapi rozhraní?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 16 23:36:37 CET 2009

No počkej, to není kachna, Standa Plachý je známý tím, že kachny
nešíří. Kdysi o tom psal v Disku. Nevím, proč se tě to tedy tak
dotklo. O nic nešlo, jen jsem si vzpomněl na ten článeček. Mirek