[Fanda] kabel ku karte Creative audigi xfi

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 16 23:27:19 CET 2009

Zdravím, to je přeci jasné. Má-li v našem případě zvuková periferie
jack, bude na jedné straně stereojack samec (to se používá opravdu v
těžké nouzi, kdy se bere výstupní signál ze sluchátkového výstupu).
Má-li Line Out chinche, budou tam dva chinche. Máš-li zvukovku jako
já, tedy X-Fi Elite Pro, tak v zádu komponentu jsou též chinche, takže
není co řešit. Ty velké kulaté konektory jsou na MIDI IN a MIDI Out,
dále minidiny Digital In a Digital Out, pak takové kostičky, to jsou
Optical In a Optical Out, to tě u kazeťáku zajímat nebude. Takže
použiješ ty Chinche úplně vpravo v zádu. Je tam přepínač, který má být
v pravé poloze, v levé poloze pak slouží Chinche jako vstup pro
magnetodynamickou přenosku. Ze předu od leva do prava jsou tři Jack
6,3, z toho první je stereo výstup pro studiová sluchátka, druhý je
vstup Line In 3/Hi-Z, kde první potenciometr s vypínačem řídí vstup
tak, že vypnutý je stereo linka 3, zapnutý a s regulací je mono pro
kytarový snímač. Třetí je Line 2/Mic2, kde druhý potenciometr s
vypínačem řídí ve vypnuté poloze stereo linka 2, zapnutý s regulací
mono pro dynamický mikrofon. Pak jsou další čtyři potenciometry, které
řídí efekty, každý z nich má ještě mačkací funkci, to slouží pro
zapnutí a vypnutí efektu. Pátý, úplně v pravo je k nastavení
hlasitosti. Máš-li tuto zvukovou kartu/komponent, máš ohromné možnosti
využití. S Audigy to ale nemá nic společného a k zapnutí x-fi jen
dodám, že není co zapínat, je to druh karty. Vpravdě luxusní zvukovka,
bohužel pro ni nejsou opravdu bezproblémové ovladače pod Linux. Mirek