[Fanda] Problém se stolním PC

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 16 23:11:30 CET 2009

Ahoj, tak jestli se ti to vypíná samo od sebe, tak je to zdrojem. To
už tu určitě někdo psal. Též záleží na tom, po jaké době se to vypne.
Bez toho, abychom věděli, co ukazuje monitor po zapnutí do doby
vypnutí na dálku neporadíme. Nemáš tam někoho vidícího, který by
popsal, co se do vypnutí na obrazovce děje? Mohl by to být i disk, či
nějaká z karet, ale jak říkám, na dálku těžko soudit. Musel bych to
vidět. Mirek