[Fanda] jak znovu nainstalovat sapi rozhraní?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Listopad 16 23:01:56 CET 2009

Zdarec, No, niečo podobné som tu nedávno riešil i ja, ale v podstate je zahodno skúsiť bez akéhokoľvek spusteného hlasáku, "teda naštartovať mašinu úplne bez automatického spúšťania Nvda" no a potom odinštalovať všetky sapi hlasy, čo má baba v počítači a nainštalovať ich späť. Čo poznám, tak i Eliška, tak i Wtv si sapi rozhranie pri inštalácii pozrie a ak niečo nesedí, tak nainštaluje. Avšak bacha, treba to vše spraviť s vidiacou osobou, lebo počas toho hlasák nesmie ani pípnuť a ani žiadna iná aplikácia pristupujúca ku sapi rozhraniu. Takže odobrať všetky hlasy a nahádzať ich naspäť, najlepšie začať Eliškou, potom ostatné. No a Nvda spustiť až potom, keď budú všetky hlasy korektne nainštalované, vhodným testerom je napr. program Dspeech ktorý stláčaním klávesy f12 postupne prehovorí každým hlasom, ktorý je korektne nainštalovaný a funguje, takže rýchlo zistíte, ktoré hlasy robia obtiaže a kde pokračovať v náprave - L