[Fanda] Problém se stolním PC

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 16 22:54:48 CET 2009

No právě a to je ten 775 novější, než 470. Proto si ten záložní stroj
šetřím jak můžu, to jest, zapínám ho jen párkrát do roka. Člověk nikdy
neví a když tě práce na počítači žíví a nemáš úspory, nemůžeš si
dovolit výpadek práce, kdyby náhodou něco. Ale tohle sem už nepatří.
Jen vím, jak je těžké sehnat starší desky, o tom by mohl Michal
Jungmann psát asi romány. Mirek