[Fanda] Problém se stolním PC

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 16 22:51:47 CET 2009

Jo to je možné. Já mám socket 775. Stáří stroje je 4 roky a tři měsíce.
Bohužel úplně stejný typ desky už neseženu není v prodeji.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Jaromír Vít
Odesláno: 16. listopadu 2009 22:47
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Problém se stolním PC

Tak jestli má Socket 470, bude to míti dosti těžké. A že takových strojů
ještě dost více jak uspokojivě funguje. Mirek

> Mám dobrou zkušenost ze zdrojem fortron.. Pokud je to základovka tak
> zhledem ke stáří PC je slušná naděje, že ještě seženete stejnou desku.

> S přátelským pozdravem
> Jan Danko
> E-mail: danko na braillnet.cz

televize, reproduktory k PC, vše funguje naprosto v pořádku. Ale počítač
stále nic.
> Pak jsem tedy volala kamarádovi, ten mi poradil, abych zezadu vypla
> hlavní spínač na hlavní desce a znovu zapla. Taktéž jsem tak učinila a
> počítač skutečně začal znovu nabíhat. Ihned jsem vyndala CD z
> mechaniky a rado vala se, že počítač už naběhne v pořádku. Leč po
> chvilce se opakovalo totéž, co předtím. Počítač se opět vypnul sám od
> sebe. A včera ještě normálně fungoval a nic nenasvědčovalo tomu, že by
> nebyl v pořádku. Normálně jsem ho večer vypla a dnes tohle. Proto
> žádám o radu Vás na Fandovi, zda by mi mohl někdo poradit na dálku aspoň
trošku co se dá a co se vůbec tam mohlo pokazit?