[Fanda] formulářový režim, či propouštění?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 16 22:37:13 CET 2009

Co se týká wordu a nvda tak máš Adame pravdu. Jistě to vývojáři vyřeší v
brzké době.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Adam Mikulášek
Odesláno: 16. listopadu 2009 21:43
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] formulářový režim, či propouštění?

Zdravím,
     co se týká Wordu, tak si myslím, že toho čte NVDA relativně dost, jen
jedna základní věc mi tam chybí, a to ne jen u Wordu, ale i třeba u
Poznámkového bloku, totiž zjištění pozice kurzoru (řádek, sloupec), případně
u složitějších editorů jako zmíněný Word i pozice v centimetrech, nebo aspoň
pixelech, od horního a levého okraje. Vychytávky typu poznámky a komentáře,
to není tak horké, ale zjištění pozice je základ, to uměla už Eureka a staré
tři.jedenáctkové Oko. Ještě bych měl jeden dotaz ohledně objektů, před
chvílí jsem narazil na zkratky šift+nvda+num4 a šift+nvda+num6 a připadá mi,
že když se po objektech pohybuji tímto způsobem, přečte jich NVDA nějak víc,
než při použití normálního pohybu - nvda+všechny čtyři numerické šipky bez
šiftu. Je to jenom mé zdání, nebo to tak opravdu je a pokud ano, tak proč?
Díky za odpověď.

     A M