[Fanda] Problém se stolním PC

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Listopad 16 21:27:02 CET 2009

Zdravím,
loni jsem řešil to samé co Martina. PC nastartovalo třeba až na 10.
pokus, jinak se pořád vypínalo. Dle mého názoru by při odešlém disku
ventilátory zůstaly v chodu, takže bych to opravdu viděl na zdroj nebo
desku.
Mně loni odpochodovala základní deska po 6 letech opravdu intenzivního
používání mašiny. Vzal jsem si sem technika z jedné firmy a ten
potvrdil, že jsou nafouklé kondenzátory.
Martin.