[Fanda] Problém se stolním PC

Pondělí Listopad 16 18:09:02 CET 2009

Ahojky,
daj si vymeniť zdroj za silnejší. Odchádza ti. Toto som riešila minulý rok,
zdroj pc neutiahne, tak určite dať vymeniť za nový.
Božka
KONTAKTY:
WEB: luthy.webranet.sk
RSS: http://luthy.webranet.sk/feed/
TWITTER: www.mikroblog.cz/luthy
ICQ: 215367859
SKYPE: boziatko
MAIL: gogolakova na nextra.sk
----- Original Message -----
From: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, November 16, 2009 4:49 PM
Subject: [Fanda] Problém se stolním PC

Zdravím všechny na Fandovi a obracím se na vás všechny s následujícím
problémem. Vím, že jste mi pomáhali minulý víkend s tou poštou a mockrát za
to ještě jednou děkuji. Nyní mám ale problém jiný. Až do včerejšího dne mi
stolní počítač nabíhal v naprosté pohodě, nic nenasvědčovalo tomu, co dneska
přišlo a mě velice překvapilo a zaskočilo. Zapla jsem počítač, normálně jak
jsem zvyklá zepředu tím knoflíkem. Ozvalo se pípnutí zvukovky, pak normálně
zakřupal disk a měla jsem v CD mechanice i CD. Vím, že namítnete, že se to
asi nemá, ale i to se začalo točit a vrčet. Ale jen chvilku, kdy náhle celý
počítač se vypnul, jako když ho vypnete nebo jako když náhle přestane jít
proud. Taky na další mé tisknutí knoflíku byl počítač hluchý a nic se
nedělo. Vyzkoušela jsem zda skutečně nevypli proud, ale vše jako televize,
reproduktory k PC, vše funguje naprosto v pořádku. Ale počítač stále nic.
Pak jsem tedy volala kamarádovi, ten mi poradil, abych zezadu vypla hlavní
spínač na hlavní desce a znovu zapla. Taktéž jsem tak učinila a počítač
skutečně začal znovu nabíhat. Ihned jsem vyndala CD z mechaniky a rado vala
se, že počítač už naběhne v pořádku. Leč po chvilce se opakovalo totéž, co
předtím. Počítač se opět vypnul sám od sebe. A včera ještě normálně fungoval
a nic nenasvědčovalo tomu, že by nebyl v pořádku. Normálně jsem ho večer
vypla a dnes tohle. Proto žádám o radu Vás na Fandovi, zda by mi mohl někdo
poradit na dálku aspoň trošku co se dá a co se vůbec tam mohlo pokazit?
Nerozumím tomu. Naštěstí mám ještě notebook, z něhož nyní píšu a který jsem
připojila k internetu. Ale vrtá mi ten stolní počítač    hlavou. Tak prosím
vás znalé o radu. Předem mockrát děkuji a loučím se. Martina Ribárová.