[Fanda] jak znovu nainstalovat sapi rozhraní?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 16 18:06:25 CET 2009

Radku,

Velmi se obávám, že se reinstalaci nevyhneš. Jiná možnost mne fakt nenapadá.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Radek Žalud
Odesláno: 16. listopadu 2009 18:00
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] jak znovu nainstalovat sapi rozhraní?

Zdravím fandové.
Obracím se na vás s následujícím problémem.
Bohužel nemohu přesně říct, co se stalo, protože onen notebook jsem teď po
zásahu neviděl, ale snad nebude tak těžké zařídit nápravu.
Obrátila se na mne jedna kamarádka s tím, že jí z ničehož nic přestalo
fungovat sapi rozhraní. Měla v počítači nainstalované nvda a Elišku a vše
fungovalo krásně. A najednou prý jí začal mluvit espeak a když se zkouší
přepnout např na sapi5 rozhraní, tak to píše, že se nepodařilo načíst
ovladač daného hlasového rozhraní.
Jak se dá sapi rozhraní opravit bez nutnosti reinstalace celého os? V
notebooku je nainstalován systém win xp pro.
Podotýkám jen, že nefunguje ani sapi4, ani sapi5 a při tom to nedavno bylo
ještě v pořádku. Nikdo netuší, k čemu mohlo dojít.
Pokud byste někdo věděl jak na to, prosím poraďte.
Děkuji,
s pozdravem Radek Žalud.