[Fanda] jak znovu nainstalovat sapi rozhraní?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Listopad 16 17:59:34 CET 2009

Zdravím fandové.
Obracím se na vás s následujícím problémem.
Bohužel nemohu přesně říct, co se stalo, protože onen notebook jsem teď po
zásahu neviděl, ale snad nebude tak těžké zařídit nápravu.
Obrátila se na mne jedna kamarádka s tím, že jí z ničehož nic přestalo
fungovat sapi rozhraní. Měla v počítači nainstalované nvda a Elišku a vše
fungovalo krásně. A najednou prý jí začal mluvit espeak a když se zkouší
přepnout např na sapi5 rozhraní, tak to píše, že se nepodařilo načíst
ovladač daného hlasového rozhraní.
Jak se dá sapi rozhraní opravit bez nutnosti reinstalace celého os? V
notebooku je nainstalován systém win xp pro.
Podotýkám jen, že nefunguje ani sapi4, ani sapi5 a při tom to nedavno bylo
ještě v pořádku. Nikdo netuší, k čemu mohlo dojít.
Pokud byste někdo věděl jak na to, prosím poraďte.
Děkuji,
s pozdravem Radek Žalud.