[Fanda] Problém se stolním PC

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 16 17:49:31 CET 2009

Dobrý den martino,

Pokud jde o to co se mohlo pokazit tak mne napadají následující věci.
1. Disk odešel dověčných lovišť.
2. Mohl odejít zdroj.
3. Odešla základní deska.

Zpíš bych typoval ten disk.

Jediné co Vám mohu poradit kontaktujte svého dodavatele PC.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Martina Ribárová
Odesláno: 16. listopadu 2009 16:49
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Problém se stolním PC

Zdravím všechny na Fandovi a obracím se na vás všechny s následujícím
problémem. Vím, že jste mi pomáhali minulý víkend s tou poštou a mockrát za
to ještě jednou děkuji. Nyní mám ale problém jiný. Až do včerejšího dne mi
stolní počítač nabíhal v naprosté pohodě, nic nenasvědčovalo tomu, co dneska
přišlo a mě velice překvapilo a zaskočilo. Zapla jsem počítač, normálně jak
jsem zvyklá zepředu tím knoflíkem. Ozvalo se pípnutí zvukovky, pak normálně
zakřupal disk a měla jsem v CD mechanice i CD. Vím, že namítnete, že se to
asi nemá, ale i to se začalo točit a vrčet. Ale jen chvilku, kdy náhle celý
počítač se vypnul, jako když ho vypnete nebo jako když náhle přestane jít
proud. Taky na další mé tisknutí knoflíku byl počítač hluchý a nic se
nedělo. Vyzkoušela jsem zda skutečně nevypli proud, ale vše jako televize,
reproduktory k PC, vše funguje naprosto v pořádku. Ale počítač stále nic.
Pak jsem tedy volala kamarádovi, ten mi poradil, abych zezadu vypla hlavní
spínač na hlavní desce a znovu zapla. Taktéž jsem tak učinila a počítač
skutečně začal znovu nabíhat. Ihned jsem vyndala CD z mechaniky a rado vala
se, že počítač už naběhne v pořádku. Leč po chvilce se opakovalo totéž, co
předtím. Počítač se opět vypnul sám od sebe. A včera ještě normálně fungoval
a nic nenasvědčovalo tomu, že by nebyl v pořádku. Normálně jsem ho večer
vypla a dnes tohle. Proto žádám o radu Vás na Fandovi, zda by mi mohl někdo
poradit na dálku aspoň trošku co se dá a co se vůbec tam mohlo pokazit?
Nerozumím tomu. Naštěstí mám ještě notebook, z něhož nyní píšu a který jsem
připojila k internetu. Ale vrtá mi ten stolní počítač    hlavou. Tak prosím
vás znalé o radu. Předem mockrát děkuji a loučím se. Martina Ribárová.