[Fanda] formulářový režim, či propouštění?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 16 17:44:02 CET 2009

Přiznám se, že fylozofiu nvda jsem zřejmě pochopil špatně. Já jí pochopil
tak, žemá plně zevším všudy alespoň jakou si alternativou placených
screenreadů. Je mi jasné, že výroba video ovladače není práce na týden má-li
být kvalitní. Pokud se to tvůrco povede pakto bude supr. Moc mu držím palce
a přeji mnoho zdaru.

Rád se poučím od zkušenějších uživatelů nvda.

Děkuji ještě za osvětlení několika věcích týkajících se nvda.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Peter Nedorost
Odesláno: 16. listopadu 2009 17:27
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda]formulářový režim, či propouštění?

S tím video driverem by se to dalo udělat tak, že by byl zvlášť ke stažení a
záleželo by na uživateli zda si jej pak doinstaluje nebo ne.

No, toľko teória. Ale si prosím uvedomte, že ten videodriver sa len tak sám
nespraví, niekto ho musí najprv naprogramovať a také niečo nieje na dni, ale
možno na celé mesiace. Je super, že o niečo také sa pokúša práve jeden
nemenovaný člen tejto konferencie zo Slovenska, ak by sa to podarilo, bolo
by to úžasné, ale naozaj to nieje také jednoduché, ako sa otom píše. A ešte
si uvedomme, že Nvda nechce byť lepší ako platené screen readery, jeho
filozofia je zatiaľ trošičku iná.
s pozdravom Peťo