[Fanda] Problém se stolním PC

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pondělí Listopad 16 16:49:12 CET 2009

Zdravím všechny na Fandovi a obracím se na vás všechny s následujícím problémem. Vím, že jste mi pomáhali minulý víkend s tou poštou a mockrát za to ještě jednou děkuji. Nyní mám ale problém jiný. Až do včerejšího dne mi stolní počítač nabíhal v naprosté pohodě, nic nenasvědčovalo tomu, co dneska přišlo a mě velice překvapilo a zaskočilo. Zapla jsem počítač, normálně jak jsem zvyklá zepředu tím knoflíkem. Ozvalo se pípnutí zvukovky, pak normálně zakřupal disk a měla jsem v CD mechanice i CD. Vím, že namítnete, že se to asi nemá, ale i to se začalo točit a vrčet. Ale jen chvilku, kdy náhle celý počítač se vypnul, jako když ho vypnete nebo jako když náhle přestane jít proud. Taky na další mé tisknutí knoflíku byl počítač hluchý a nic se nedělo. Vyzkoušela jsem zda skutečně nevypli proud, ale vše jako televize, reproduktory k PC, vše funguje naprosto v pořádku. Ale počítač stále nic. Pak jsem tedy volala kamarádovi, ten mi poradil, abych zezadu vypla hlavní spínač na hlavní desce a znovu zapla. Taktéž jsem tak učinila a počítač skutečně začal znovu nabíhat. Ihned jsem vyndala CD z mechaniky a rado vala se, že počítač už naběhne v pořádku. Leč po chvilce se opakovalo totéž, co předtím. Počítač se opět vypnul sám od sebe. A včera ještě normálně fungoval a nic nenasvědčovalo tomu, že by nebyl v pořádku. Normálně jsem ho večer vypla a dnes tohle. Proto žádám o radu Vás na Fandovi, zda by mi mohl někdo poradit na dálku aspoň trošku co se dá a co se vůbec tam mohlo pokazit? Nerozumím tomu. Naštěstí mám ještě notebook, z něhož nyní píšu a který jsem připojila k internetu. Ale vrtá mi ten stolní počítač    hlavou. Tak prosím vás znalé o radu. Předem mockrát děkuji a loučím se. Martina Ribárová.