[Fanda] formulářový režim, či propouštění?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 16 16:39:15 CET 2009

Pokud je na hraní s objektovou navigací čas tak by to stačilo, ale ne ní
možné toto probádávat když je času málo.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele ondrej rosik
Odesláno: 16. listopadu 2009 16:05
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] formulářový režim, či propouštění?

Ja si myslím, že možno by stačilo naučiť sa používať objektovú navigáciu.
Len ťažko je mi nabádať ľudí, keď sám to nepoužívam. Ale ak by som už raz
chcel doozvučiť nejakú aplikáciu s NVDA tak by som sa s tým určite pohral.

--
     Ondrej