[Fanda] formulářový režim, či propouštění?

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Listopad 16 15:12:34 CET 2009

1) Na to, aby NVDA mohol emulovať myš by pravdepodobne bolo nutné
inštalovať video hook (známi ako video intercept). Toto by komplikovalo
používanie portable verzie.
2) Skúsili ste sa podrobne oboznámiť s objektovou navigáciou NVDA a
vyskúšať ju v Speedfane?

--
     Ondrej