[Fanda] formulářový režim, či propouštění?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 16 14:06:45 CET 2009

Ano to vím, ale nevím proč by nebylo možné, aby paralelně fungovalo něco
jako zvuková myš. Není mi jasné zda tvůrci na tento prvek zapoměli
nedopatřením, či zda to byla lenost a lajdáctví. Na jednu stranu zde toužíme
po free odečítači nadruhou stranu tím, že opomeneme specifické případy kdy
je textový kurzor k ničemu z něj děláme doplněk klasických odečítačů.
Například v speedfanu je nvda k ničemu, jelikož nám nepřečte údaje o
teplotě. Zatím co ostatní odečítače to zvládnou pomocí Jaws kurzoru nebo
zvukové myši. Jde-li o kvalitní odečítač a nikoli o doplněk pro případ, že
se Jaws a pod zhroutí není dobré opomenutí této oblasti!!!!!!! Dá se Nvda
použít ve windows seven?

Nejsem programátor proto prosím mi polopaticky vysvětlete proč byla tato
oblast přitvorbě nvda opominuta. Případně proč není možné, aby paraelně
fungovala s oběktovou navigací i nějaká forma zvukové myši.

Za objasnění Vám děkuji.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz