[Fanda] formulářový režim, či propouštění?

Pondělí Listopad 16 11:23:30 CET 2009

Dobrý deň,
pozrite sa do príručky, asi len málo kto tento návod čítal a zistíte na čom
je NVDA vlastne postavený, že tam tento systém myši nie je, že obsahuje inú
štruktúru navigácie tzv. objektovej navigácie a myslím, že tak môžeme túto
diskusiu uzavrieť. Už pred dvoma rokmi som o tomto hovorila s Peťom Vágnerom
a presne toto mi bolo vysvetlené, takže tu si zjavne budeme musieť nechať
zájsť chuť a úprimne, to je teraz len môj názor, NVDA toto dosť poškodilo,
lebo ľudia sú na zvukovú myš či Jaws kurzor zvyknutí, ale niesom
programátor, len vyjadrujem, čo si o tom myslím.
Božka
KONTAKTY:
WEB: luthy.webranet.sk
RSS: http://luthy.webranet.sk/feed/
TWITTER: www.mikroblog.cz/luthy
ICQ: 215367859
SKYPE: boziatko
MAIL: gogolakova na nextra.sk
----- Original Message -----
From: "Jan Danko" <honzadanko na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, November 16, 2009 11:18 AM
Subject: Re: [Fanda]formulářový režim, či propouštění?

Jak tedy řešit problém s texty, které normálním kurzorem nepřečteš? Jen si
vzpomn na dobu kdy začínal skype čtřka a bez ozvučené myši nebo jak tomu
budeme říkat si ho neukončil. Myslím, že i tato oblast by měla být nějak
ošetřena. Chápeme li nvda jako kvalitní náhradu placených screenreaderů
nelze nehat tuto oblast nevyřešenou. Prosím Mirku jak chceš tyto specifické
případy řešit?
S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz