[Fanda] kabel ku karte Creative audigi xfi

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Listopad 16 10:57:23 CET 2009

Hojte, Vie mi prosím niekto povedať, aký kábel potrebujem na prepojenie vyššie uvedenej zvukovky a kazeťáku? Viem, že na strane kazeťáku je to jack, ale na strane linkového vstupu karty to určite nie je ani Jack ani dva Cinche, je to niečo podobné päťkolíku. Linkové vstupy sú na zadnej strane externej časti zvukovky, na prednej strane je tiež jeden vstup, ale podozrievam, že ten je iba mono, čo na nahrávanie kníh stačí, ale na hudbu v stereo už nie.
Za rady vopred dikes - Laco
Jo: Poradí mi niekto ešte, ako z klávesnice rýchle zapnúť režim Xfi?
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263
alebo snavštívte www.csepi.szm.sk