[Fanda] jak se dostat na historii chatů

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Neděle Listopad 15 16:55:56 CET 2009

Jo a zprávy zůstávají stále, mám tu u některých kontaktů tisíce zpráv, nikdy se mi nic neztratilo, pokud jsem nepsal na daný kontakt z jiného počítače. Je trochu škoda, že se neukládá historie chatů a hovorů na server, odkud by se načetla na kterýkoli právě spuštěný počítač s daným účtem.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz
Skype soukromý: cracatit2006
Skype práce: vaclav.toul.2008
ICQ pouze po 20:00 večer: 468 285 396
Nick: cracatit

----- Original Message -----
From: "Jaroslava Dvořáková" <dvorjar na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, November 15, 2009 4:27 PM
Subject: [Fanda] jak se dostat na historii chatů

           Dobrý den,
prosím, jak se mám dostat na historii chatů od určitého člověka? A ještě otázka: Když si s nějakým člověkem píšu, tak všechny zprávy od začátku do konce tam zůstávají, nebo ty starší se automaticky smažou?
Díky
Jarka

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4609 (20091115) __________

http://www.eset.cz