[Fanda] co mám kde zaškrtnout

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Sobota Listopad 14 08:31:22 CET 2009

Byl by někdo schopný vést mě po skyoe? Já jsem totiž na počítač zvlášť, cfo
se týče  takových úprav, kopyto. Technici namítnou, že by to měl zvládnout i
blbec, promiňte mi, ale já mám obavu, abych někde ještě něco nezvorala.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Jarek Krcmar" <kjarek1 na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 9:41 PM
Subject: Re: [Fanda] co mám kde zaškrtnout

Zdravím,

ten samý problém jsem také řešil.

V ovládacích panelech najdeme možnosti složky a zde najdeme tabulátorem
seznam záložek, pak šipkou doprava najdeme typy souborů a zde na nás může
vybafnout slovo - žádný. To se může opakovat několikrát, proto pokračujeme
šipkou dolů až na typ souboru, který nás trápí. Tabulátorem dojedeme na -
upřesnit a potvrdíme enterem.
Tabulátorem si najdeme - potvrzování po stažení - a to zaškrtneme, pokud to
je odškrtnuté.

Dalším stiskem tabulátoru se dostaneme na zaškrtávací políčko - ukázat
příponu a dojedeme na OK. Pak už by to stahování a ukládání souboru mělo být
v pořádku.

Jenom doufám, že jsem ten postup udal správně.

Jarek