[Fanda] Jak potvrdit účet na Facebooku?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Listopad 14 00:07:40 CET 2009

Ahoj, tak já tam odsud asi po měsíci utekl, protože jsem si tam dal
dost lidí a pak jsem se musel denně prodítat zprávami, které mně byly
k ničemu. Tak přeji příjemnou zábavu. Mě to spíš zdržovalo. Fanda a
konference na Braillnetu mně stačí a na zviditelnění mám svůj bláznivý
blog http://vit.bloguje.cz. Mirek