[Fanda] co mám kde zaškrtnout

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Pátek Listopad 13 21:41:48 CET 2009

Zdravím,

ten samý problém jsem také řešil.

V ovládacích panelech najdeme možnosti složky a zde najdeme tabulátorem
seznam záložek, pak šipkou doprava najdeme typy souborů a zde na nás může
vybafnout slovo - žádný. To se může opakovat několikrát, proto pokračujeme
šipkou dolů až na typ souboru, který nás trápí. Tabulátorem dojedeme na -
upřesnit a potvrdíme enterem.
Tabulátorem si najdeme - potvrzování po stažení - a to zaškrtneme, pokud to
je odškrtnuté.

Dalším stiskem tabulátoru se dostaneme na zaškrtávací políčko - ukázat
příponu a dojedeme na OK. Pak už by to stahování a ukládání souboru mělo být
v pořádku.

Jenom doufám, že jsem ten postup udal správně.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Jaroslava Dvořáková" <dvorjar na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 8:29 PM
Subject: [Fanda] co mám kde zaškrtnout

         Dobrý den,
prosím, co mám dělat? Když najdu na internetu nějaký dokument ve Wordu a dám
ho uložit, počítač se mě zeptá uložit pak je tam storno,  před otevřením se
vždy dotázat nebo tak něco. Nyní jsem si něco odškrtla a teď už mi to neříká
a já bych ráda, aby mi to říkal, co mám kde zaškrtnout Prostě, když najedu
na ten dokument na netu tak rovnou do něho skočí a nedá mi tu hlášku uložit
a tak dále. Jak to mám vrátit zpět a kde mám co udělat?
Jarka