[Fanda] Linux, první dojmy - a co dál? - bylo Re: přístupne_ubuntu

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Pátek Listopad 13 20:55:09 CET 2009

Nazdar Jirko, díky za help, určitě to bude potřeba.
Jo verzi 9.04 jsem měl a tam to opravdu padalo zle, každou chvilku. v té
9.10 prý nějak to pulse audio vylepšili a orca ani po dvou hodinách
"práce" nepadá. Zajímalo by mě tedy jestli si můžu nějaký ty balíky
blindubuntu nainstalovat i do verze 9.10, jestli to vůbec k něčemu bude
- ale třeba už jenom kvůli tomu festivalu si myslím že by se to
vyplatilo. No víc o tom kdyžtak popovídáme na icq, ať nezatěžujeme
konferenci.