[Fanda] Pár dotazů ohledně MP3

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Listopad 13 15:47:11 CET 2009

Ahoj,

naprosto skvělý je přesně pro tento účel program MP3 Joiner, mám na něj přímo podrobný návod viz
http://tapin.uvadi.cz/externiprogramy.php
Ale taková zkromná rada běž domů Ivane je, že Tlučhořovi mají cca 800 epizod, takže příjemnou zábavičku :o)
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Angellko21" <lukas86.kakara na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 12. listopadu 2009 11:27
Předmět: [Fanda] Pár dotazů ohledně MP3

Přátelé,prosím,chtěl bych od vás poradit.Moc si chci spojit pár MP3,je jich
opravdu hodně,ale chtěl bych z nich udělat prostě méně.Tu ale vyvstává
otázka,jakým programem to udělat,aby to bylo stoprocentní?A ještě
jedna,spojit MP3,které mají například jedna 128 a druhá 192 bytovou
rychlost,to asi opravdu nejde,že?:)Když jsem to totiž udělal
totalcommanderem,což byla blbost,druhá část souboru mi hrála hrozně
pomalu.:)A druhý poslední dotaz je vložení nějakého zvuku například mezi dvě
právě spojené MP3.Tedy tak,že nakonec té první dám jakoby ten předělovací
zvuk a pak navážu další.Jedná se tedy,abych byl konkrétní o
Tlučhořovi,vystříhávám z těch dílů znělky,ale aby to nezačlo hned tak
hrrrr,chtěl bych právě nakonec prvního dílu dát třeba nějaký zvuk a na to by
navázal díl druhý.Moc děkuji,snad je to srozumitelné:)
Lukáš Kakara

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4603 (20091113) __________

http://www.eset.cz