[Fanda] Zaujimavy clanocek, precitajte si

gp1 gp1 na nextra.sk
Pátek Listopad 13 10:10:33 CET 2009

Ahoj!
Kamera by musela mať aj vysoké rozlíšenie, inak OCR nerozlúšti písmo.
Pre nevidiacich je ešte zložité presné polohovanie ako spomína Michal.
Takže beriem to len ako zaujímavú drahú technickú hračku pre zábavu, ale nie
na solídnu prácu.
Peter

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 12, 2009 9:01 PM
Subject: Re: [Fanda] Zaujimavy clanocek, precitajte si

> Mě by zajímaly další podrobnosti

Tak se zkuste mrknout na (anglickou) stránku

http://www.intel.com/healthcare/reader/features.htm

> jestli to má klávesnici

Standardní klávesnici nemá, pouze cca 15 ovládacích tlačítek.

> jak to ty knihy skenuje

Neskenuje, má to v sobě pouze foťák, čili pro zcela nevidomé to je pro
čtení černotisku IMHO zcela nepoužitelné, a jako přenosná čtečka
digitálních textů to je podle mne zbytečně velké/těžké/drahé, úplně
stejně poslouží obyč MP3 přehrávač či mobil s Beletrikem... Někde jsem
tam zahlédl/zaslechl zmínku o jakémsi přídavném zařízení na skenování,
ale v odkazovaném videu předvedeno nebylo...

Dobrou noc.

Michal Jungmann

http://www.eset.sk