[Fanda] přístupne_ubuntu

Ladislav Kubeček lada na baddy.cz
Pátek Listopad 13 09:18:45 CET 2009

ladisek napsal(a):
> zdravím nevím adresu ale neměl by být problém nainstalovat ubuntu a
> doinstalovat orcu nebo rovnou místo ubuntu skusit suse větší podpora
> hardvare aspon podle toho že co mi nešlo v ubuntu v suse jde ok
> ----- Original Message ----- From: ""N.Barák"" <x748 na centrum.cz>

Blind ubuntu projekt jako takoví již zkončil, takže Se budeme po ohlížet
po něčem podobně přístupném.
Zatím vřele doporučuji používat verzy 9.04, pokud ještě bude ke stažení.
ubuntu 9.10 je dost ne odladěné a jsou zde jisté potíže, které se řeší v
závislosti natom, jak danou progblematyku chtějí řešit tvůrci ubuntu.
Zatím hledáme možnost, zda nebude přístupnější jiná distribuce, ale
ubuntu jako takové sledujeme.
Doporučuji se přihlásit do konference uzivatele na lists.freebsoft.org, kde
se tyto věci probírají a případně řeší.

Opensuse jsem vyzkoušel , ale upřímně, moc mně nechytlo.
suselinux je komunita sama pro sebe, dohoda s tvůrci na spřístupnění
byla nevalná, mají dost svích starostí a do odlaďování a zkoušení pro
potřeby zp se jim moc nechce.

Tož tolik informací k dané problematyce.
S pozdravem
      Láďa Kubeček.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4602 (20091113) __________

http://www.eset.cz