[Fanda] Zaujimavy clanocek, precitajte si

Čtvrtek Listopad 12 21:01:07 CET 2009

> Mě by zajímaly další podrobnosti

Tak se zkuste mrknout na (anglickou) stránku

http://www.intel.com/healthcare/reader/features.htm

> jestli to má klávesnici

Standardní klávesnici nemá, pouze cca 15 ovládacích tlačítek.

> jak to ty knihy skenuje

Neskenuje, má to v sobě pouze foťák, čili pro zcela nevidomé to je pro
čtení černotisku IMHO zcela nepoužitelné, a jako přenosná čtečka
digitálních textů to je podle mne zbytečně velké/těžké/drahé, úplně
stejně poslouží obyč MP3 přehrávač či mobil s Beletrikem... Někde jsem
tam zahlédl/zaslechl zmínku o jakémsi přídavném zařízení na skenování,
ale v odkazovaném videu předvedeno nebylo...

Dobrou noc.

Michal Jungmann