[Fanda] Pomoc při testování hry hledání min pro nevidomé

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Čtvrtek Listopad 12 13:56:20 CET 2009

Zdravím,
obrátili se na mne studenti s prosbou, zdali bych nemohl oslovit pár
zrakově postižených, kteří by se chtěli podílet na testování hry pro
nevidomé.
Tak jsem jim slíbil, že jejich dopis Vám sem přepošlu.
Určitě to někoho zaujme.
Takže více už nebudu hovořit já a zde předávám jejich dopis:

Dobrý den,

jsme studenti Českého vysokého učení technického v Praze, Fakulty
elektrotechnické. Studujeme obor se zaměřením na počítače a tento
semestr absolvujeme předmět se zaměřením na testy použitelnosti
uživatelských rozhraní. Jako semestrální práci jsme si vybrali
otestování uživatelského rozhraní jedné počítačové hry.

Jedná se o hru Hledání min, která je speciálně upravena pro
nevidomé. Má pouze hlasová (tónový) výstup a ovládá se z klávesnice.
Rádi bychom Vás požádali o pomoc při vypracování tohoto projektu.
Jednalo by se o odehrání několika kol této hry pod naším dohledem a
vyplnění dvou krátkých dotazníků.

Pokud máte o spolupráci zájem, byly bychom rádi kdyby jste nás do
konce listopadu tohoto roku kontaktovali na emailu
pospij17 na fel.cvut.cz nebo sestapav na fel.cvut.cz

Na spolupráci se těší,
Pavel Šesták
Jan Pospíšil