[Fanda] Pár dotazů ohledně MP3

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 12 11:27:35 CET 2009

Přátelé,prosím,chtěl bych od vás poradit.Moc si chci spojit pár MP3,je jich
opravdu hodně,ale chtěl bych z nich udělat prostě méně.Tu ale vyvstává
otázka,jakým programem to udělat,aby to bylo stoprocentní?A ještě
jedna,spojit MP3,které mají například jedna 128 a druhá 192 bytovou
rychlost,to asi opravdu nejde,že?:)Když jsem to totiž udělal
totalcommanderem,což byla blbost,druhá část souboru mi hrála hrozně
pomalu.:)A druhý poslední dotaz je vložení nějakého zvuku například mezi dvě
právě spojené MP3.Tedy tak,že nakonec té první dám jakoby ten předělovací
zvuk a pak navážu další.Jedná se tedy,abych byl konkrétní o
Tlučhořovi,vystříhávám z těch dílů znělky,ale aby to nezačlo hned tak
hrrrr,chtěl bych právě nakonec prvního dílu dát třeba nějaký zvuk a na to by
navázal díl druhý.Moc děkuji,snad je to srozumitelné:)
Lukáš Kakara