[Fanda] NVDA - tecka

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Středa Listopad 11 17:42:14 CET 2009

Dobrý večer,

Udělal jsem vše dle vašeho návodu, ale přesto mi festival nemluví. Ani se ne
objevil v seznamu hlasových výstupů. Je tam espeak, Hlas Spektra wox a
zuzana. Snapshot 3334. Stáhl jsem si nejaktuálnější verzi nvda.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Peter Vágner
Odesláno: 10. listopadu 2009 18:46
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] NVDA - tecka

Dobrý deň,

Dňa 10.11.2009 16:27, ladisek  napísal:
> vím že už nvda a festival byly řešené ale chtěl bych se optat jestli
> je pro festival i čeština takhle je to docela děsivé
1) Ak používate inštalačnú verziu choďte do štart -> programy -> NVDA a
potvrďte odkaz Otvoriť adresár s používateľskými nastaveniami. Ak používate
prenositeľnú verziu, v priečinku, kde ste si rozbalili NVDA nájdite
priečinok userConfig a otvorte ho.
2) V práve otvorenom priečinku nájdite priečinok synthDrivers, do ktorého
rozbaľte súbor:
http://nvda.venik.org/download/festival_synthDriver.zip
3) reštartujte NVDA, nastavte hlasový výstup festival a v dialógu nastavenia
hlasu nastavte český hlas.

PV