[Fanda] Prosim o preklad tohoto hlaseni

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Úterý Listopad 10 23:00:22 CET 2009

Znám i jedince, kteří nemají ani antivirák a na web lezou a pak se strašně
diví jakto, že ulovili nějaké zvíře.

Platí zálohovat záplatovat a aktualizovat.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Martin Beran
Odesláno: 10. listopadu 2009 19:28
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Prosim o preklad tohoto hlaseni

Ahoj,
je-li to možné, vřele bych doporučil aktualizaci na vyšší verze IE, případně
ještě lépe přejít na Firefox. Používáním takto staré verze IE si říkáte o
průšvih, i když systém záplatuji poctivě, s takovým starým a prorezlým
cedníkem bych se bál vlézt na web (smích).
Martin.