[Fanda] NVDA - tecka

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Listopad 10 15:39:05 CET 2009

Zdravím,

ano, Peťo, jedná se o tuto funkci, která ale je v češtině přeložena poměrně matoucně, na rozdíl od slovenštiny, protože zatímco v češtině je to přeloženo jako "použít funkci hláskování, je-lli podporována" tak ve slovenštině je to jako "hláskovanie riadí hlasový výstup ak je podporované", což se mě zdá o mnoho transparentnější, takže možná bych to měl s Radkem Žaludem poopravit, protože skutečně z českého překladu se nedá dost dobře vydedukovat, co daná funkce provádí a čím se řídí. Nicméně bylo to přesně tohle, takže ještě jednou moc díky.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 10. listopadu 2009 10:19
Předmět: Re: [Fanda] NVDA - tecka

Ahoj,
Riešením je buď v slovníku wintalker voice vymazať príslušné nadbytočné
položky, ktoré čítajú všetku interpunkciu aj napriek tomu, že by nemali,
alebo v dialógu nastavenia hlasu v NVDA odškrtnúť: Hláskovanie riadi
hlasový výstup (ak je podporované).
Ja mám slovník WTV upravený a nemám žiadny problém.
Schválne skúste v programe reč v ovl. panel vložiť text skúšam ... 123
123 a zistíte, že s predvolenou konfiguráciou WTV prečíta aj bodky.

PV

Dňa 10.11.2009 7:51, Vítek  napísal:

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4590 (20091109) __________

http://www.eset.cz