[Fanda] NVDA - tecka

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Úterý Listopad 10 10:38:37 CET 2009

Zdravím.
Petře je to ale divné, mě to s Jakubem chodí normálně, bez problémů i naa
sapi5.
A s Mirkem pod sapi5 to taky chodí dobře a absolutně nezáleží na tom, jestli
je funkce hláskování zapnutá, či vypnutá.
Je tedy divné, že se to Vítkovy chová tak nějak prapodivně.
S pozdravem Radek Žalud.

----- Original Message -----
From: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 10, 2009 10:19 AM
Subject: Re: [Fanda] NVDA - tecka

Ahoj,
Riešením je buď v slovníku wintalker voice vymazať príslušné nadbytočné
položky, ktoré čítajú všetku interpunkciu aj napriek tomu, že by nemali,
alebo v dialógu nastavenia hlasu v NVDA odškrtnúť: Hláskovanie riadi
hlasový výstup (ak je podporované).
Ja mám slovník WTV upravený a nemám žiadny problém.
Schválne skúste v programe reč v ovl. panel vložiť text skúšam ... 123
123 a zistíte, že s predvolenou konfiguráciou WTV prečíta aj bodky.

PV

Dňa 10.11.2009 7:51, Vítek  napísal: