[Fanda] soráč za pár blbých dotazov ku Klangu

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Úterý Listopad 10 08:05:10 CET 2009

Zdravím,

Nedávno jsem do konference psal podobný příspěvek, já jsem stáhnul
aktualizaci verze "Klango 3", aplikace mi ji nabídla, od té doby mám též
problém se spouštěním a přihlašováním, opravdu to trvá cirka 3 minuty. Včera
jsem přehrávač odinstaloval, zkusím znovu nainstalovat verzi, kterou už mám,
nepovolím aktualizaci. Pes bude zakopán zřejmě tady.

Pěkný den přeje,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele ondrej rosik
Odesláno: 9. listopadu 2009 15:08
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] soráč za pár blbých dotazov ku Klangu

Ahoj, budem reagovať postupne:

Dňa 9.11.2009 14:56, Ladislav Csepi  wrote / napísal(a):
> Mám Klango 3 a potrebujem nastaviť, aby ˇkecal rýchlejšie, dá sa to?

> Dá, keď si vyberieš či chceš hlavný hlas alebo hlas obsahu (main voice
alebo content voice - nemám tu teraz poruke český preklad) a rzbalíš to
šípkou do prava, šípkou dole je druhá položka rýchlosť.

> Ďalej prečo sa tak dlho prihlasuje?

> Netuším, mne na rýchlosti 115 kb/s nabehol do minúty, akurát vyhodil info
o tom, že je k dispozícii nová verzia, ktorú som ešte nenainštaloval, možno
je to nejaká chyba v tej novej, skúsim a napíšem.

> Dá sa z prostredia klanga telefonovať iným užívateľom, ako napr. vo Skype,
či mirande, pomocou nejakého externého programu?
> Zatiaľ nie, ale vraj na tom pracujú a mala by to byť súčasť klanga, teda
nebude treba externú aplikáciu.

> V čom je rozdiel medzi zástupcom klango a klando dx verzia, alebo nejak
podobne sa to volá, oboje je pod sebou v hlavnom menu klanga, kde si
vyberáte jeho spustenie?
> DX verzia je nejaký priami prístup k ovládaču zvukovej karty. Totiž
niuekedy sa stávalo, že pri spustení klanga bez dx počítač zamrzol a resetol
sa, dx to mala riešiť. Ak ti teda funguje normálna verzia, netreba sa tým
nejako zaoberať

> Sú na serveri klanga i audioknihy v našich jazykov, cz, sk?
> Neviem o tom,
oficiálne knižnice knihy takýmto spôsobom neposkytujú.

--
     Ondrej