[Fanda] Prosim o preklad tohoto hlaseni

Pondělí Listopad 9 23:53:53 CET 2009

Milane,

ze zaslaného hlášení se toho moc vyvodit nedá, ale buď můžeš zkusit
odinstalovat či alespoň zakázat nepotřebné doplňky pro Internet
Explorer (různé toolbary, které do IE cpe kde kdo, AVG počínaje a
Skype nekonče), nebo přejít na MSIE 7 (máš-li JAWS verze 7 či vyšší,
což asi máš), případně rovnou obojí...

Dobrou noc.

Michal