[Fanda] Win 7 prvé dojmy

Lubos Pintes lubos.pintes na orangemail.sk
Pondělí Listopad 9 20:12:35 CET 2009

Skutočne iba z hotmailu?
Ja som sa stým už dávnejšie hral, teraz pred chvíľou som to spustil a čo
nevidím, správy na gmaile. Nechce sa mi to tu teraz skúmať podrobne, ale
tuším to minimálne vie imap. Ten gmail som asi použil len preto, lebo
prípadné škody by až tak nevadili. Používam ho len kvôli nutnosti
zadávania emailu pri rôznych otravných registráciách.