[Fanda] Skype a vidomý člověk.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Pondělí Listopad 9 15:31:20 CET 2009

Zdravím vás fandové. Můj problém je se skype ve spojení s vidomým člověkem.
Hloupé? Posuďte sami. Můj příbuzný si nainstaloval skype. V pořádku. Počítač
má  poměrně často spuštěný a skype se mu spouští zároveň se startem. Taky v
pořádku. ale on není pořád u něj. To je docela pochopitelné. Co pochopitelné
pro mne úplně není, že má stále vypnutý zvuk. Takže když mu zvoním na skype
prostě nic neslyší a protože nesedí u obrazovky, tak taky nic nevidí. A můj
dotaz je následovný. Nedalo by se nějak nasměrovat zvonění skype na ten malý
reproduktorek ve stolním počítači? Myslím ten reproduktor, snad je to
reproduktor, který píská, když se počítač dostane opravdu do těžkých
nesnází. Prostě je zapnutý vždycky. A to nejdůležitější, hádám, že se nedá
vypnout. To by pro mého příbuzného bylo to nejlepší a dalo by se k němu
dovolat. On to nedělá ve zlém úmyslu, ale prostě pro svou běžnou potřebu
zvuk mít nemusí a automaticky ho buď nezapne, nebo zeslabí na nulu. Díky za
odpověď. A Blažek.